۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶

نخستین پردیس سینمایی شیراز آغاز بکار کرد

نخستین پردیس سینمایی شیراز آغاز بکار کرد

شیراز- پردیس سینمایی گلستان در شمال غرب شیراز با سه سالن مجزا کار رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب با حضور فرهنگوران و اهالی هنر به ویژه سینمای شیراز در آیین گشایش نخستین پردیس سینمایی گلستان حضور یافتند تا جشن یکی از مجلل ترین سالن های سینمای پس از انقلاب اسلامی را در شمال غرب شیراز در بلوار معالی آباد برگزار کنند.

علی آذری، مدیر این سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پردیس سینمایی گلستان در نبود سالن های تازه ساز و مجهز به امکانات روز صنعت سینما با هدف برآوردن نیازهای مخاطبان هنر هفتم در شیراز راه اندازی شد، گفت: این پردیس سینمایی دارای امکانات روز سالن های سینماست و هریک از سالن های آن امکان پخش جداگانه فیلم دارد.

علی آذری پیرامون این سالنها، یادآور شد: سالن شماره یک پردیس سینمایی گلستان با ۲۱۰ صندلی بزرگترین فضای سینمایی را در شمال غرب شیراز رقم زده و دیگر سالن های آن دارای ۲۴ و ۴۰ صندلی سینمایی است.

وی از امکان نمایش فیلم به شیوه های جدید در پردیس سینمایی گلستان خبر داد و گفت: بلیت فروشی این مجموعه فقط اینترنتی انجام می پذیرد.

گفتنی است: در آیین گشایش پردیس سینمایی گلستان که فازهای بعدی آن شامل فروشگاه کتاب و کافه گالری است به مناسبت چهلمین روز درگذشت عباس کیارستمی، سینماگر فقید یادواره ای برگزار شد و مهدی فقیه پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون شیراز به بیان خاطراتی از دوران گذشته سالنهای سینما پرداخت و در ادامه فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی نمایش داده شد.

کد خبر 3742458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha